Řešení problémů: Bezdrátové připojení

Řešení problémů: Bezdrátové připojení

Pokud se vyskytly problémy s bezdrátovým připojením u vašeho tabletu, projděte si následující tabulku. Pokud jste našli více řešení vašeho problému, vyzkoušejte je postupně všechny, dokud problém nevyřešíte.

Další informace najdete na stránce Wacomu v části Customer Care (péče o zákazníky) nebo na stránce Technické podpory. Další témata řešení problémů jsou:

Obecné
Pero a dotyk
Typické pro Mac a Windows

Problémy s bezdrátovým připojením

Počítač nemá volný USB port.

Použijte volný USB port na USB hubu. Pokud není žádný port volný, přidejte USB hub nebo USB kartu.

Po stisknutí napájecího tlačítka na bezdrátovém modulu svítí stavová LED na tabletu po dobu 4 vteřin a potom zhasne.
  • Není žádné bezdrátové připojení. Bezdrátový modul se po 4 vteřinách vypne.
  • Ujistěte se, že je bezdrátový přijímač správně připojený k aktivnímu USB portu vašeho počítače nebo k USB hubu.
  • Přesuňte tablet blíže k anténě a ujistěte se, že mezi tabletem a počítačem nejsou žádné překážky.
  • Stiskněte napájecí tlačítko, tím aktivujete připojení.
Po zapnutí bezdrátového modulu stavová LED svítí, ale kurzor na obrazovce se nehýbe.
  • Pokud váš model tabletu podporuje dotyk, ujistěte se, že není ovládání dotykem vypnuté.
  • Vypněte bezdrátový modul a znovu jej zapněte.
  • Pokud je baterie vybitá, nebo téměř vybitá, nabijte ji.
Bezdrátové připojení se podařilo, ale tablet nefunguje správně.
  • Ujistěte se, že jste správně nainstalovali ovládací software tabletu. Bližší informace najdete v Příručce začínáme, která je součástí balení tabletu.
  • V části Wireless najdete informace o bezdrátovém nastavení.
Tablet funguje při připojení přes USB kabel, ale jakmile je kabel odpojený, tablet se vypne.
  • Ověřte, že je bezdrátový modul i přijímač správně nainstalovaný, a že je bezdrátový modul zapnutý.
  • Zkontrolujte ikonu stavu baterie. Viz. Stav baterie.
  • Na spodní straně tabletu otevřete kryt oddílu pro bezdrátové příslušenství. Zkontrolujte, že je baterie správně nainstalovaná.
  • Vyjměte baterii a zkontrolujte, zda nevytekla nebo není jiným způsobem poškozená. Viz. Výměna baterie.
  • Dobijte baterii. Pokud problém přetrvává, může být baterie již zcela vybitá anebo poškozená a bude nutné pořídit baterii novou. Viz. Objednávání náhradních dílů a příslušenství.
Po stisknutí tlačítka napájení na bezdrátovém modulu se stavová LED nerozsvítí.

Zkuste stisknout toto tlačítko ještě jednou. Pokud problém přetrvává:

  • Ověřte, že je bezdrátový přijímač správně připojený k aktivnímu USB portu, anebo aktivnímu hubu, který je připojený k aktivnímu USB portu.
  • Ověřte, že je bezdrátový modul v tabletu správně nainstalovaný. Stiskněte napájecí tlačítko na modulu.
  • Pokud LED stále nesvítí, propojte USB kabelem tablet a počítač napřímo.
  • Na bezdrátovém modulu zkontrolujte LED stavu baterie. Oranžová barva znamená, že se baterie nabíjí. Zelená, že je baterie zcela nabitá.
  • Pokud je LED stále vypnutá, je možné, že je baterie vadná. V takovém případě bude nutné zakoupit novou baterii. Viz. Objednávání náhradních dílů a příslušenství.
Kurzor na obrazovce nebo tahy perem mají zpoždění nebo v některých aplikacích přeskakují.
Vypadá to, že se proces nabíjení baterie zastavil a počítač přešel do režimu spánku.

Upravte nastavení systému napájení a úspory energie tak, aby počítač během nabíjení baterie neusínal. Viz. Možnosti úspory energie.