Pokud máte se svým pen tabletem nebo pen displejem problémy, projděte si nejdříve soubor Help. Přístup k němu je přes ikonu "?" v Tablet Properties, nebo zvolte možnost Help & Support v aplikaci Wacom Desktop Center. Pokud jste v tomto souboru řešení vašeho problému nenašli, vyzkoušejte následující možnosti:
Projděte si znovu Příručku začínáme a ujistěte se, že je tablet správně nastavený.
Podívejte se také do tabulek Řešení problémů, které jsou součástí tohoto manuálu.
Navštivte stránky Wacom, konkrétně Customer Care (péče o zákazníky) a podívejte se do části FAQs (Frequently Asked Questions, Často kladené dotazy).
Stáhněte si ze stránek Wacomu aktuální ovladač a nainstalujte jej. Restartujte počítač a podívejte se, zda se tento problém podařilo vyřešit.
Pokud budete kontaktovat Péči o zákazníky (Customer Care), prosím, buďte u svého počítače a mějte připravené následující informace.
Značku a model vašeho počítače, verzi operačního systému.
Názvy periferií, které jsou připojené k počítači.
Software a verzi softwaru, ve kterém se problém objevil.
Přesné znění jakékoliv chybové hlášky, která se objevila na obrazovce.
Co se stalo a co jste dělali, když se problém objevil.
Jak jste se pokoušeli problém vyřešit.
Rovněž můžete kontaktovat Technickou podporu na stránkách Wacomu pro váš region, konkrétně v sekci Customer Care a prostřednictvím online formuláře.
Můžete také kontaktovat Technickou podporu distributora tabletů Wacom pro Českou a Slovenskou republiku (AMOS Software spol. s r.o.), a to na emailové adrese wacom@amsoft.cz.