Podpora společnosti Wacom

Podpora společnosti Wacom

Pokud se vyskytne problém s perem nebo zařízením Wacom, proveďte doporučenou akci uvedenou v chybové zprávě, která se zobrazí na obrazovce. Pokud se tím problém nevyřeší, zkuste následující:

  1. Otevřete Wacom Center.
  2. V navigačním panelu klikněte na ikonu Global settings .
  3. V Troubleshooting Options (Možnosti řešení problémů), klikněte na Driver check (kontrola ovladače) pro vyhodnocení funkcí ovladače a v případě potřeby a spusťte jednoduché řešení problémů.
  4. Projděte si stručnou příručku dodanou s produktem a ujistěte se, že je zařízení správně nastaveno a že jsou všechny zástrčky a konektory pevně na svém místě.
  5. Také se můžete podívat do Uživatelské příručky, kde může být řešení problému uvedeno.
  6. Navštivte stránku podpory společnosti Wacom a vyhledejte téma pomocí vyhledávacího řádku nebo vyberte některou z kategorií témat a získejte přístup k často kladeným otázkám.
  7. Navštivte stránku Product Resources a zkontrolujte, zda není dostupný novější ovladač a nainstalujte jej.
  8. Spusťte diagnostické testy zařízení a nástrojů.
  9. Tip: Instrukce k diagnostickým testům ("Test the Wacom device", "Test the Pen", atd.) najdete v části Wacom Support v této uživatelské příručce.

Pokud jste vyzkoušeli tyto návrhy a problém stále trvá, kontaktujte podporu společnosti Wacom. Prosím buďte poblíž svého počítače a mějte k dispozici následující informace:

  • Značku a model počítače a verzi operačního systému.
  • Která zařízení byla připojena k počítači v době výskytu problému.
  • Název a verzi aplikace, kterou jste používali v době výskytu problému.
  • Co se stalo a co jste dělali, když k problému došlo.
  • Přesné znění všech chybových hlášení, která se objevila na obrazovce.
  • Jak jste se pokusili problém vyřešit.
| Nesdílejte mé informace | Cookies | Podmínky používání | Ochrana osobních údajů