Podpora společnosti Wacom
Pokud se vyskytne problém s perem nebo zařízením Wacom, proveďte doporučenou akci uvedenou v chybové zprávě, která se zobrazí na obrazovce. Pokud se tím problém nevyřeší, zkuste následující:
- Otevřete Wacom Center.
- V navigačním panelu klikněte na ikonu Global settings .
- V Troubleshooting Options (Možnosti řešení problémů), klikněte na Driver check (kontrola ovladače) pro vyhodnocení funkcí ovladače a v případě potřeby a spusťte jednoduché řešení problémů.
- Projděte si stručnou příručku dodanou s produktem a ujistěte se, že je zařízení správně nastaveno a že jsou všechny zástrčky a konektory pevně na svém místě.
- Také se můžete podívat do Uživatelské příručky, kde může být řešení problému uvedeno.
- Navštivte stránku podpory společnosti Wacom a vyhledejte téma pomocí vyhledávacího řádku nebo vyberte některou z kategorií témat a získejte přístup k často kladeným otázkám.
- Navštivte stránku Product Resources a zkontrolujte, zda není dostupný novější ovladač a nainstalujte jej.
- Spusťte diagnostické testy zařízení a nástrojů. Tip: Instrukce k diagnostickým testům ("Test the Wacom device", "Test the Pen", atd.) najdete v části Wacom Support v této uživatelské příručce.