Zapněte počítač a počkejte, dokud systém zcela nenaběhl a dokud není připravený k používání.
Zkontrolujte USB připojení. Stavová LED tabletu by měla svítit, kdykoliv je tablet správně připojený a počítač jej zaregistroval jako USB zařízení. Pokud ne:
Ujistěte se, že je USB kabel pevně připojený k aktivnímu USB portu vašeho počítače.
Zkontrolujte, zda není USB kabel poškozený.
Pokud připojujete tablet přes USB hub (nebo hub zařízení s USB porty), ujistěte se, že je USB hub správně připojený k počítači a je aktivní.
Pokud se stavová LED po zapnutí a nabootování počítače nerozsvítí, je možné, že je USB port deaktivovaný. Prověřte, zda je tablet připojený k aktivnímu USB portu.
Připojte tablet k jinému USB portu, nebo k USB portu na jiném počítači.
Pokud řešíte problém s napájením vašeho tabletu (stavová LED se nerozsvítí), připojte tablet přímo k systémovému USB portu svého počítače.
Dočasně eliminujte jakékoliv externí huby, které používáte, dokud nezjistíte, že systém rozpoznal tablet a že je tablet funkční. Pokud tablet funguje správně, zpravidla jej můžete znovu připojit k USB hubu.
Testování dotyku. Pohybem prstu po aktivní ploše tabletu zkuste pohnout kurzorem na obrazovce. Potom klepněte prstem a proveďte výběr, označení souboru. Na tabletu Intuos Pro, by se měla stavová LED rozzářit, kdykoliv se dotknete aktivní plochy tabletu.
Pokud není ovladač tabletu správně nainstalovaný, budou fungovat základní funkce dotyku, ale ostatní funkce a gesta fungovat nebudou. Pokud tablet nerozpoznává gesta, přeinstalujte ovladač. Viz. Instalace ovladače.