Stavová LED tabletu by se měla rozsvítit, kdykoliv je tablet správně připojený a váš počítač jej rozpoznal jako USB zařízení. Pokud se vyskytly problémy s bezdrátovým připojením, proveďte následující kontrolu.
Projděte si část Řešení problémů, která je součástí tohoto manuálu.
Zkontrolujte stav nabití baterie v záložce Wireless. Pokud je stav nabití baterie nízký, připojte USB kabel a nabijte baterii. Viz. Stav baterie.
Vypněte a znovu zapněte bezdrátový modul.
Posuňte tablet blíže k počítači. Ujistěte se, že mezi tabletem a počítačem nejsou žádné kovové předměty anebo jiné předměty s vysokou hustotou.
Otevřete Wacom Tablet Properties a klikněte na tlačítko About. V okně klikněte na Diagnose... Dialogové okno Diagnostics zobrazí, zda je Bezdrátový režim zapnutý nebo vypnutý.
Pokud tyto testy nebyly úspěšné, je možné, že je vadný hardware. Pro řešení problému kontaktujte Technickou podporu.