Pokud jste narazili na obecné problémy s vaším zařízením, projděte si následující tabulku. Pokud najdete několik řešení vašeho problému, vyzkoušejte je postupně všechny, dokud problém nevyřešíte.
Další informace najdetena stránce Wacomu v části Customer Support nebo se podívejte sem Technical Support.
Počítač nemá dostupný/volný USB port. | Pokud není na vašem počítači dostupný USB port, budete potřebovat přidat USB hub nebo USB kartu. |
Stavová LED tabletu nesvítí. |
|
Počítač nepřejde do režimu spánku. | Pokud nepoužíváte vaše nástroje, například pero nebo myš, odstraňte je z povrchu tabletu, jinak bude tablet stále posílat data do počítače a tím znemožní počítači přechod do režimu spánku. Jiné kovové nebo vodivé objekty mohou také způsobovat odesílání dat tabletem. Pokud tablet nepoužíváte, odstraňte jakékoliv objekty z jeho povrchu. |
Kurzor na obrazovce se chvěje, je nevyzpytatelný, nebo skáče na neočekávaná místa. | Velmi zřídka může tablet přijímat radiové frekvence z monitoru počítače nebo blízkého AM radio přehrávače. Pokud si všimnete takového rušení z monitoru, posuňte tablet dále od monitoru, nebo změňte obnovovací frekvenci monitoru nebo rozlišení monitoru. |
Pen displej je napájený a je připojený, ale obrazovka je tmavá. |
|
Tablet je nastavený na ExpressKeys Right (nebo ExpressKeys Left), ale vypadá to, že funguje vzhůru nohama. |
|
Během práce v některých aplikacích provádějí tlačítka ExpressKeys nebo Touch Ring jiné funkce, než jaké jsou nastavené v panelu Wacom Tablet Properties. |
Některé aplikace mohou přepsat a ovládat funkce ExpressKey a Touch Ringu. Viz. Integrované aplikace. Pokud jste provedli specifické nastavení pro konkrétní aplikace, ujistěte se, že jste updatovali nastavení pro aplikaci, ve které pracujete. Viz. Nastavení pro aplikaci. |
Pokud máte podezření, že je poškozený soubor předvoleb vašeho tabletu, nebo se chcete ujistit, že všechna nastavení jsou ve výchozí podobě. |
Můžete použít funkci Backup Settings v panelu Wacom Desktop Center pro resetování vašich předvoleb. |