Pokud narazíte na problémy s vaším pen tabletem nebo pen displejem, Wacom doporučuje následující:
Pokud se správně nespustil ovladač tabletu, proveďte doporučené akce uvedené v chybových hláškách, které se mohou objevit na obrazovce. Pokud to nepomůže, projděte si část řešení problémů v tomto dokumentu, kde může být technický problém, na který jste narazili, uvedený.
Navštivte stránky Wacomu pro váš region a podívejte se do části FAQs (Frequently Asked Questions, často kladené dotazy).
Pokud máte problémy s kompatibilitou mezi vaším pen tabletem a novým hardwarovým nebo softwarovým produktem, podívejte se na Wacom stránky do sekce Customer Support, kde zjistíte, jestli je k dispozici nový ovladač pro váš pen tablet.
Otestujte váš tablet a nástroje.
Podívejte se také do témat (v tomto dokumentu), která se věnují testování vašeho pen tabletu nebo pen displeje. Projděte si také konkrétní témata v části Řešení problémů, která se týkají ovládání perem a dotykem, bezdrátového připojení (u Intuos a Intuos Pro tabletů) a specifických problémů na Mac nebo Windows.
Pokud jste vyzkoušeli tato doporučení, ale stále jste nevyřešili váš problém, kontaktujte Customer Support Wacomu.